Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Ponieważ kończy się promocja na internet u moich rodziców, zostałem poproszony o znalezienie odpowiedniej nowej promocji. Zadzwoniłem do telefonicznej obsługi klienta Netii, ponieważ do tej pory korzystamy z ich usług. Rodzice płacą 44 zł. za prędkość 512 kb/s. Po odsłuchaniu automatycznej sekretarki udało mi się połączyć z konsultantem. Odebrał Pan, przedstawił się, zapytał się w czym może mi pomóc. Poinformowałem go o swoich potrzebach. Pan poprosił o podanie numeru telefonu, na którym ma być świadczona usługa, na kogo jest zarejestrowana usługa, chciał rozmawiać z Babcią, ponieważ na nią jest podpisana akurat umowa. Odpowiedziałem, że chcę tylko zapytać o dostępną promocję na internet, ponieważ niedługo kończy się obecna promocja. Pan zapytał się, czy posiadamy też u nich telefon. Odpowiedziałem, że korzystamy z innego operatora, że chciałbym dowiedzieć się o obecne promocje. Pan udzielił mi odpowiedzi, powiedział, że przy podpisaniu umowy na 24 miesiące przy prędkości 1Mb/s opłata wyniesie 59 zł. Zapytałem się, czy nie ma możliwości z korzystania z tej samej prędkości, co dotychczas, ponieważ nie potrzebujemy prędkości 1 Mb/s, wystarczyłoby tyle co do tej pory czyli 512. Pan odpowiedział, że on nie ma takich promocji, że może mi tylko odpowiedzieć o promocjach dla prędkości zaczynających się od 1 Mb/s. Powiedział, że jeżeli bardzo się będziemy upierać przy zostaniu przy prędkości 512 kb/s muszę skontaktować się z innym działem. Podziękowałem za informację, powiedziałem, że muszę się jeszcze zastanowić.