Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: kuchniapupila.pl
Treść opinii: W serwisie www.kuchniapupila.pl znalazłam długo poszukiwaną świetlówkę do akwarium. W ofercie było kilka pozycji pasujących do odpowiednich parametrów. Na podstawie opisu nie mogłam jednak zdecydować, która z nich będzie najbardziej optymalnym wyborem do moich potrzeb. Zadzwoniłam więc pod wskazany nr telefonu. Pani, która odebrała telefon bardzo wyczerpująco odpowiedziała na moje pytania, poświęcając sporo czasu na przejrzenie kilku pozycji, starając się dobrać odpowiedni sprzęt pod kątem mojego opisu akwarium. Następnie, po wskazaniu przeze mnie konkretnej pozycji, przyjęła zamówienie, informując, że świetlówka będzie gotowa do odbioru w dniu następnym po godz. 14. Dodatkowo, zobowiązała się potwierdzić telefonicznie zrealizowane zamówienie. Po ok. godzinie przypomniałam sobie, że poszukuję jeszcze jednego artykułu dla zwierząt. Zadzwoniłam więc ponownie do sklepu, pytając o dostępność tej pozycji. Tym razem - miły pan poinformował mnie, że jest ten produkt, odszukał moje zamówienie i dopisał drugą pozycję. Następnego dnia, faktycznie ok. godz. 14 pani z obsługi sklepu zadzwoniła do mnie i poinformowała, że zamówienie jest kompletne przygotowane do odbioru. Bardzo profesjonalna i miła obsługa. Niby nic nadzwyczajnego, standardowe postępowanie, a jednak niestety nie wszędzie możemy być tak obsłużeni.