Opinia użytkownika: kleberg
Dotycząca firmy: Hotel Polonez
Treść opinii: W Hotelu „Polonez” w Krakowie spędziłem 3 doby. Hotel reklamuje się jako obiekt trzygwiazdkowy, jednak ja, mając porównanie do innych polskich hoteli dałbym mu maksymalnie 1 – 2 gwiazdki. Dużą zaletą tego hotelu jest to, że położony jest on stosunkowo niedaleko od centrum miasta (ok. 15 minut spacerem do Rynku Głównego, jednak ma także kilka mankamentów, które zauważyłem podczas pobytu. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to bardzo wolno działająca winda. Jedna z recepcjonistek (podczas mojego pobytu miałem kontakt z kilkoma) nie wykazywała zbytniej uprzejmości i z trudem odpowiadała „dzień dobry”. Co do pozostałych nie miałem zastrzeżeń. Śniadania w hotelu nie były zbyt urozmaicone, ale nie było się do czego szczególnie przyczepić. Same pokoje były dosyć przestronne, a łazienki czyste i zadbane. W pokoju dało się zauważyć na wykładzinie plamy, a także zarysowania na ścianach. Klimatyzacja znajdowała się w każdym pokoju, jednak w moim akurat nie działała, ale nie było to dla mnie żadną niedogodnością. Łóżko było codziennie ścielone przez salowe, a pokoje sprzątane. Moja pościel była w jednym miejscu podziurawiona i uważam, że w hotelu 3-gwiazdkowym nie powinna już być używana. Pewną przeszkodą dla mnie był brak możliwości dostrojenia kanałów telewizyjnych. Zgodnie z opisem pokoi, w każdym miał być dostęp do telewizji satelitarnej, jednak w moim telewizorze było zaledwie 8 kanałów i nie miałem możliwości samodzielnie wyszukać innych. Mimo pewnych niedociągnięć w zasadzie jestem zadowolony z pobytu w tym miejscu. Na duży plus zasługuje ciekawy wystrój wnętrz hotelu i pokoi nawiązujący do Krakowa i jego kultury.