Opinia użytkownika: Konsumentka
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Będąc w Galerii Bałtyckiej zajrzałam do sklepu Orsay, aby obejrzeć nową kolekcję. W sklepie panował porządek, podłoga była czysta, ubrania uporządkowane. W tym czasie było dużo klientów, więc musiałam stać 10 minut w kolejce do przymierzalni. W przymierzalni było czysto. Po zdecydowaniu się na zakup kilku ubrań udałam się do kasy. Przede mną była 1 klientka, która została szybko obsłużona. Gdy nadeszła moja kolej kasjerka zapytała sie, czy posiadam kartę klubu Orsay, gdy odpowiedziałam, że nie zaproponowała jej założenie. Wyjaśniła, że za każde wydane 10 zł otrzymam 1 punkt, a po uzyskaniu odpowiedniej ich liczby będę mogła wymienić je na bony rabatowe. Zgodziłam się. Na miejscu wypełniłam formularz i dostałam kartę, na którą zostały już nabite punkty za moje zakupy. Dodatkowo za zrobienie zakupów powyżej 150 zł otrzymałam szampon i odżywkę Pantene pro-v. Jestem bardzo zadowolona z tej wizyty w sklepie.