Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Od jakiegoś czasu obserwuję firmę, z której usług korzystam już przeszło 7 lat. Problemy rozpoczęły się z dniem podpisania całkiem nowej umowy na usługi telekomunikacyjne (abonament). Opłata miesięczna, która miała widnieć na rachunkach powinna wynosić 25 zł. Niestety pomimo tego, że nie korzystam z tej karty jeszcze nigdy nie udało mi się zapłacić samego abonamentu. Na każdej fakturze pojawiają się dodatkowe usługi typu granie na czekanie czy serwisy WAP, za które muszę dodatkowo płacić. Starałam się interweniować i przez pierwsze trzy miesiące wprowadzano mnie w błąd, że nie wiadomo skąd dodatkowe złotówki na moim rachunku, to znów, że sama sobie to aktywowałam itp. Nawet, gdy wyłączyłam daną usługę ona aktywowała się sama i dalej płaciłam. Zastanawiam się czy moja ostatnia interwencja pomogła, ponieważ konsultant obiecał wyłączyć wszystkie dodatkowe usługi, czego przez wiele miesięcy mi odmawiano. Mam drugi telefon w sieci ERA, z którego korzystam i nigdy nie było z nim żadnych problemów. Czyżby to wynik kryzysu pchnąl szanującą się firmę do takich trików??