Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: odwiedziłam salon Norauto w związku z koniecznością sprawdzenia podwozia. Okazało się, że za przegląd muszę zapłacić 25 zł. Zgodziłam się i umówiłam ze Sprzedawcą w punkcie obsługi na najbliższy termin. W salonie jest bardzo czysto, towar jest doskonale zaprezentowany, salon jest duży i przestronny. Osoba z obsługi poprosiła o moje dane, które już były w komupterze i miło pożegnała. Na drugi dzień przyszłam na umówioną godzine, ponieważ okazało się, że przegląd potrwa około 20 minut, poszłam na mały spacer, kluczyki zostawiłam sprzedawcy i wyszłam. Wcześniej poprosiłam o powiadomienie mnie telefonicznie , że auto jest juz do odbioru. Rzeczywiście, o ustalonej godzinie miałam telefon, po czym dowiedziałam się jakie będą koszty naprawy, zapłaciłam w drugim stanowisku przy kasie i odjechałam. Nie zdecydowałam się jednak na naprawę, ponieważ nie było takiej pilnej potrzeby. Nie daję jednak pełnej 5, ponieważ brakowało mi więcej życzliwości i uprzejmości ze strony sprzedawcy.