Opinia użytkownika: Magdalena_360
Dotycząca firmy: KappAhl
Treść opinii: Odwiedziłam dziś sklep KappAhl sklep odziezowy w Galerii Dominikańskiej w celu zakupu spodni. Mimo tego że lubie tez sklep to zawsze sprawia wrażenie jakby było za dużo towaru, cieżko przejść miedzy wieszakami nie strącając czegoś,fakt posegregowane jest "tematycznie" i rozmiarowo. Przy wejściu stoi ochrona ale sprawia wrażanie jakby nie do końca wiedziała co ma robić, a gdy przez bramkę przechodziła klientka której coś "zapiszczało" nie było żadnej reakcji. Jeśli chodzi o obsługę to widać, że brakuje ludzi przy kasie sporo osób nie ma nikogo kto może pomóc klientom na sklepie. Obsługa ubrana schludnie w tym samym stylu jakie prezentuje sklep. Chyba nawet ubrani w firmowe rzeczy. Na terenie sklepu nie ma ani jednego kosza - jedynie przy kasie ale czułabym się niezręcznie chcąc coś wyrzucić - naruszam teren sprzedawcy. W przymierzalniach porządek - ale również nie ma kosza. Rzeczy przecenione pomieszane wiszą w nieładzie - jak gorszy towar. Podczas płacenia nie zapytano mnie o karte klienta ową posiadam dopiero jak się sama upomniałam to pani poistruowała mnie że karta jest ważna ale tylko wówczas gdy dostałam też smsa. Przy kasie względny porządek ale już za kasjerami leżące na podłodze wieszaki i pootwierane szafki. Mimo, że bardzo lubie ten sklep to uważam że podjeście do klienta jest bardzo lekkie, jestem, kupuje ale nikt się specjalnie mną nie interesuje. Zapytałam o inny rozmiar spodni - okazało się ze nie ma a gdy zapytałam czy można sprawdzić czy jest w innym ich sklepie - sprawdzono - miłe zaskoczenie.