Opinia użytkownika: Jan_26
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Wizyta w oddziale Polbanku celem założenia konta gotówkowego i oszczędzającego. Do oddziału wszedłem ok 9:40, były wolne dwa stanowiska. Pani mnie obsługująca, była kompetentną osobą za co wielki plus. Miła, z przyjemną aparycją i głosem, pewna siebie i zdecydowana Założenie kont nie trwało długo, po 20 minutach wychodziłem z oddziału. Minusem w tym banku jest biurokracja, bowiem wszystko musi być podpisane przez klienta, także przy zakładaniu kont podpisałem około 40 dokumentów, niektóre wielostronicowe.. Z każdą minutą rósł stosik przy pani mnie obsługującej i przy mnie identyczny. Krzesło, na którym siedziałem było wysoce ascetyczne, a biurko od strony klienta całkowicie zabudowane, także musiałem siedzieć bokiem, aby mieć jako taki komfort siedzenia i podpisywania.. Mimo wszystko wizyta, jak na wizytę w banku, była udana, szczególnie biorąc pod uwagę konkurencyjną ofertę Polbanku!