Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Aż 14 minut trwało moje zgłoszenie reklamacji w/w firmie. Najpierw żmudna weryfikacja, potem spisanie reklamacji. Rozmowa z operatorem nic nie wniosła (a rzekomo miała wnieść). Problem był dość istotny, bo cały czas zrywa mi łącze internetowe ( iPlus ) szczególnie wieczorami. Pan wszystko ślamazarnie spisywał, cóż, chyba pisanie na klawiaturze nie jest jego mocną stroną. Dodam, że nie otrzymałam żadnej porady, rozmowa sucha, ograniczająca się w zasadzie do spisania problemu. Ale za jedno muszę tego pana pochwalić, życzył mi spokojnej nocy… Odpowiedzi mogę się spodziewać w przeciągu 30 dni! Zapytałam dlaczego tak długo muszę czekać? Usłyszałam, że mój rozmówca jest tylko od spisywania problemów i powiadamiania o 30 dniowym terminie. W tej sytuacji czekam niecierpliwie na odzew.