Opinia użytkownika: Barbara_99
Dotycząca firmy: Orsay
Treść opinii: Poszłam na zakupy do sklepu z odzieżą damską Orsey. Witryny sklepowe były czyste, w sklepie było czysto. Po wejściu do sklepu, zwróciłam uwagę na dużą ilość klientów. Moje wejście nie zostało zauważone, ponieważ Panie z obsługi zajęte były obsługą klientów. Oglądałam wywieszoną odzież, spodobał mi się komplet, marynarka ze spódniczką. Poprosiłam jedną z Pań o pomoc, w odnalezieniu mojego rozmiaru. Pani bez problemu odszukała mój rozmiar i zaprosiła mnie do przymierzalni. W przymierzalni było czysto. Pani zaproponowała mi jeszcze przymierzenie innego kompletu, w innym kolorze. Podziękowałam, ponieważ potrzebowałam kupić czarny komplet, na specjalną okazję, a ten komplet akurat taki był, podobał mi się, zdecydowałam się na zakup. Podeszłam do kasy. Przede mną stały dwie osoby w kolejce. Po podejściu do kasy, Pani przywitała się ze mną, zapakowała przymierzany przeze mnie towar do torebki, wręczyła kartę stałego klienta oraz specjalny druk do wypełnienia. Ucieszyłam się, ale zakupy w Orsey robię od dawna, więc albo wcześniej nie mieli programu dla stałych klientów, albo Panie po prostu nie wręczały mi karty. Pani wręczyła mi zapakowane w torbę rzeczy, poinformowała, że paragon znajduje się w środku, oraz że na zwrot albo wymianę towaru mam 28 dni. Podziękowała za wizytę w sklepie i zaprosiła do ponownego odwiedzenia sklepu.