Opinia użytkownika: Wojtek.w.d.
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Tego dnia szukałem węża plastikowego, uchwytów do półki oraz skrzynek balkonowych. W sklepie nie było skrzynek balkonowych. Gdy przechadzałem się alejkami, szło przede mną dwóch pracowników sklepu. Gdy mnie zobaczyli, jeden z nich zapytał czy może mi w czymś pomóc. Powiedziałem, że szukam uchwytów do szafek. Powiedział mi numer alejki. W tej alejce znalazłem uchwyty jakich szukałem. W pobliżu stał pracownik i udzielał pomocy innemu klientowi. Przerwałem mu rozmowę i zapytałem o węże plastikowe (plastikowe, elastyczne rurki, potrzebowałem do akwarium). Bardzo uprzejmie przeprosił poprzedniego klienta i powiedział, gdzie powinienem się udać po wąż. Byłem bardzo mile zaskoczony. Takiego węża szukałem 2 albo 3 tygodnie i właśnie tutaj go znalazłem. Podszedłem do Pani obsługującej dział ogrodniczy ale przeprosiła mnie i prosiła, żebym zaczekał, ponieważ musi coś znaleźć w komputerze (w pobliżu czekali inni klienci). Po mniej niż jednej minucie podszedł do stoiska inny pracownik "LM" i zapytał czy może mi pomóc. Powiedziałem, że potrzebuję 1 m węża i mogę pokazać, który rodzaj. Podszedł ze mną do stoiska, odciął żądaną ilość, wypisał kwit. Wszystko to działo się w miłej atmosferze i odebrałem tą pomoc jako pomoc z checi udzielenia pomocy a nie obowiązku. Było to bardzo miłe. Pewnie jeszcze nie raz zrobię zakupy w tym sklepie.