Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Poszukiwałam brązowych półbutów. Weszłam do sklepu, w którym było kilka klientek oraz 2 ekspedientki (jedna na stanowisku kasowym kasowała towar, druga - wykładała obuwie na półki). W salonie panował lekki nieład - na podłodze stały kartoniki, które klientki nie odkładały na miejsce. Duża ilość "wysp" i regałów powodowała, że brakowało miejsca na swobodne mierzenie obuwia. W różnych częściach sklepu umieszczono pufy, niestety są one niewielkie, także komfort mierzenia obuwia jest niski. Obie pracownice ubrane były w koszulki firmowe (są one zielone, dobrze widoczne), do których przeczepione miały identyfikatory z określeniem ich funkcji (np. kierownik sklepu) - ja poprosiłam o pomoc w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru jedną z pań (brunetka, w wieku ok. 30 lat). Z uśmiechem na twarzy podała mi odpowiedni kartonik i poinformowała, że jest niedaleko, gotowa w każdej chwili mi pomóc. Pomimo, że nie kupiłam butów, zostałam uprzejmie pożegnana.