Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Udałem się na wizytę do laryngologa. Po wejściu do placówki, od razu podszedłem do stanowiska obsługi klienta, przy którym siedziała Pani. Było czynnych 5 stanowisk obsługi klienta. Przy Pani, do której podszedłem, nikt nie oczekiwał w kolejce. Pani nie przywitała się ze mną oraz nie poprosiła o to żebym usiadł. Sam podałem kartę klienta. Pani sprawdziła coś w systemie, wydrukowała kartę wizyty, poinformowała mnie, na które piętro mam się udać oraz o numerze pokoju. Po dotarciu na wskazane miejsce od razu wszedłem do środka. Pani doktor zbadała mnie, wypisała zwolnienie na tydzień, receptę na lekarstwa, poinformowała o dolegliwościach oraz skutkach ubocznych, gdybym zdecydował się nie skorzystać ze zwolnienia, tylko poszedłbym jednak do pracy, że mogą być bardzo duże powikłania, więc lepiej żebym jednak to odleżał. Pani poprosiła o przyjście za tydzień, po skończonej kuracji w celu sprawdzenia, poinformowała że po zakończeniu leczenia po dwóch tygodniach, wykonamy badanie krwi. Pani doktor była bardzo miła, poświęciła mi wystarczająco dużo czasu.