Opinia użytkownika: endri
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Zatelefonowałem na infolinię Lux - Med w celu umówienia wizyty u laryngologa. Po 2 sygnałach włączyła się automatyczna sekretarka i poinformowała co dalej mam robić. W celu zarezerwowania wizyty zostałem poproszony o wciśnięcie przycisku nr 1. Telefon odebrała Pani, przedstawiła się z imienia i nazwiska, podała nazwę firmy, zapytała się w czym może mi pomóc. Powiedziałem, że chciałem zarezerwować wizytę do laryngologa, jak najszybciej. Pani poprosiła o podanie nr karty klienta, sprawdziła najbliższe wolne terminy, najbliższy termin był wolny jeszcze tego samego dnia, ale godzina wizyty zupełnie mi nie pasowała, więc poprosiłem o sprawdzenie w dniu następnym. Pani zarezerwowała mi wizytę na 01/04/2009, na godzinę która mnie pasowała oraz która była wolna. Na koniec rozmowy Pani podziękowała za rozmowę, pożegnała się ze mną.