Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Mam (a raczej miałem) konto internetowe w tym banku, to co przeżyłem w placówce to prawdziwy horror. Po wejściu do oddziału ucieszyłem się były tyko trzy osoby, naiwnie pomyślałem szybko pójdzie, ale organizacja pracy w tym benku jest fatalna. Obsługa czyli trzech konsultantów, dwóch obsługuje kredyty jeden konta, akurat wtedy kiedy ustawiłem się w 2 osobowej kolejce do obsługi konta - konsultat wziął 15 minutową przerwę, która trwałą 30 minut w tym czasie NIKT nie obsługiwał klientów ze sprawami konta (tylko akcja kredytowa trwała w najlepsze - wiadomo trzeba zarabiać ...). Kiedy już udało mi się dostać do okienka okazało się, że pani nie ma dość pieniędzy w kasie żeby obsłużyć moją wypłatę - to oczywiście mogę zrozumieć ale kolejne 15 minut oczekiwania już nie... i na sam koniec kolejna niespodzianka za wypłatę SWOICH pieniędzy musiałem zapłacić prowizję, oczywiście jest to ujęte w tabeli prowizji, ale uważam takie postępowanie za wyłudzanie i takim to sposobem bank pozbył się klienta.