Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Hewlett-Packard
Treść opinii: Firma Hewlett Packard oferuje niezły sprzęt (laptopy), jednak w razie awarii nie można liczyć na pomoc serwisową. Po wystąpieniu zakłóceń działania karty WiFi przez niemal 2 tygodnie próbowałem uzyskać pomoc za pomocą infolinii HP - bezskutecznie. Wykonałem w sumie ok. 18 telefonów, byłem odsyłany i przełączany do innych działów, ponieważ każdy kolejny konsultant okazywał się niekompetentny. W efekcie zostałem przełączony do konsultanta, z którym rozmawiałem na początku. Kółko się zamknęło. Firma HP wykazała się absolutną ignorancją, zatem odradzam Państwu korzystanie z jej usług. Aby być sprawiedliwym muszę przyznać, że po zgłoszeniu oficjalnej skargi na skandaliczną obsługę klienta, otrzymałem telefon od menedżera HP z prośbą o ponowne zreferowanie sprawy; wyczułem nutę przeprosin z powodu zaistniałej sytuacji i chęć efektywnego rozwiązania problemu. Osoba, z którą rozmawiałem, miała dobre chęci, jednak nieco za późno, ponieważ nie doczekawszy się pomocy serwisowej w ramach gwarancji, oddałem laptopa do naprawy w innym serwisie na własny koszt. W mojej ocenie firma HP jest niegodna zaufania klientów, ponieważ pozostawia ich na pastwę losu gdy wystąpią problemy techniczne.