Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Samsung
Treść opinii: Fatalna jakość obsługi serwisowej przez stronę internetową Samsung.pl. W przypadku zaistnienia problemu technicznego (awaria sprzętu na gwarancji) bardzo trudno skontaktować się z serwisem. Należy w tym celu wypełnić rozbudowany formularz zapytania. Wprawdzie odpowiedzi udzielane są szybko (kilka godzin), ale konsultanci są bardzo powierzchowni: mimo szczegółowego opisania problemu, trzeba było kilkukrotnie kontaktować się z serwisem - za każdym razem od nowa wypełniając rozbudowany formularz kontaktowy (konsultant odmówił podania adresu e-mail do komunikacji!). W efekcie sprzęt trafił do serwisu, który stwierdził, że zostanie wymieniony, jednak mimo upływu 5 tygodni, urządzenie nie zostało dostarczone. Sprawa trwa, zegar tyka, klient (ja) notuje straty ponieważ urządzenie służyło do pracy, a firma Samsung zasłużyła na najgorszą ocenę ze sprawdzianu pt. jakość i efektywność obsługi klienta. Odradzam wszystkim zakupy produktów Samsung - może same urządzenia nie są złe, ale w razie problemów nie można liczyć na rzetelną pomoc.