Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W dniu wczorajszym otrzymałem jako osoba fizyczna z centrali PKO BP pismo informujące o zmianach w cenniku od 01.05.2009r. Pismo w zasadzie nic nie wnosi, poza ogólnikami i odwoływanie się do „taryfy”. Załącznik do pisma to „Wyciąg z taryfy..”. Próbowałem się z nim zapoznać = chinszczyzna /nie ubliżając narodowi chińskiemu/. Z tego co tam zapisane okropne zmiany. Przeciętny klient PKO BP za jakiego się uważam niewiele zrozumie. Około 30 % tego wyciągu mówi o „przelewie predefiniowanym”. Co to jest?? Wyszukiwarka w portalu PKO BP nie potrafi sobie z tym terminem poradzić. W końcu znajduje hasło w „Przewodniku iPKO BIZNES” - Co mnie to obchodzi? Nadal nic nie wiem. Wysyłam emaila do Centrum kontaktu z moimi wątpliwościami. Dość szybko bo na drugi dzień otrzymuję odpowiedź. W sprawach mnie interesujących /tzn. przeciętnego „Kowalskiego”/ są niewielkie zmiany a te transakcje, o które pytałem nie zmieniły się. Nasuwa się pytanie skoro ktoś poświęca czas i robi „wyciąg z taryfy” dla określonego klienta to po co ładuje do tego wyciągu „balast”?. Po co szczątkowe informacje z taryfy biznesowej? Nasuwa się kolejne pytanie za co „PKO Bank Polski został laureatem IV edycji Ogólnopolskiego Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi” ??? Czy w/w przyjazność to ”najpierw go postraszyć, żeby nabrał szacunku a potem go ugłaskać” ??