Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Wkrótce mija moja pierwsza rocznica korzystania z usług Noble Bank. To okazja do małego podsumowania i nie wypada ono korzystnie. Po pierwsze nie czuję się wcale nobilitowany faktem bycia klientem Noble Bank a raczej rozczarowany sposobem traktowania mnie i moich pieniędzy. Nie czuję niczego wyjątkowego ani unikalnego w Noble Bank - poza obietnicami. Kiedy rok temu kierowany prestiżowym wizerunkiem Noble Bank oraz rekomendacją Open Finance zdecydowałem się na skorzystanie z fachowego doradztwa i specjalnej obsługi zarezerwowanej dla wymagających klientów (tak to przynajmniej sprzedają wizerunkowo) liczyłem na coś więcej niż w typowym banku. Tymczasem po obiecującym pierwszym spotkaniu z doradcą - w oddzielnym pokoju, z kawą, masą ciekawych informacji i obietnic dalej było już bardzo ale to bardzo szaro. Swoje sprzedali, doradca zainkasował pewnie niemałą prowizję i KONIEC. Reszta to tylko gra pozorów. Doradca obiecał pieczę nad zainwestowanymi przeze mnie pieniędzmi, porady, czuwanie, itp a skończyło się na tym, że przesyła co jakiś czas lakoniczne, poszatkowane informacje ogólne z rynków finansowych, których już nawet nie czytam bo nic mi nie dają. Raz przychodzi coś w PDF-ie, innym razem w treści maila jakieś nieskładnie posklejane skróty telekonferencji z analitykami. Nieregularnie, bez ładu, składu a przede wszystkim rekomendacji i podejścia do konkretnych potrzeb. Takie informacje, Panowie analitycy i doradcy to mogę sobie poczytać na bieżąco w internecie oraz w prasie fachowej, a od Was oczekuję serwisu a nie informacyjno-prasowego ale spełnienia obietnicy, zawartej na stronie : "Noble Bank jest instytucją finansową, która na pierwszym miejscu stawia indywidualne potrzeby i oczekiwania Klienta". Przez rok nie miałem jakoś okazji odczuć tego i już pewnie raczej nie odczuję. Kilka razy zgłaszałem swojemu "doradcy" zastrzeżenia i oczekiwania, ale dałem sobie już z tym spokój. Nie polecam i swoje pieniądze będę w przyszłości lokował tam gdzie będę rzeczywiście fachowo obsłużony posprzedażowo.