Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Jestem klientem mBanku od ok. 8-9 lat czyli niemal od poczatku tego banku. Ogólnie wysoko oceniam funkcjonalność stron mBanku, ale czasami także te strony mnie zawodzą. Dziś zawiodły dwukrotnie: Po pierwsze w komunikatach znalazłem ciekawą informację od mBanku na temat bezpiecznej lokaty - coś z rafinowanym zyskiem. Zainteresowało mnie to więc kliknąłem w podany link aby dowiedzieć się więcej. Niestety w nowym oknie otworzyła się pusta strona... Spróbowałem powtórzyć operację i znowu to samo. Nie mam czasu szukać tych informacji samodzielnie i za chwilę zapomnę o tej ofercie, a więc mBank stracił w tym momencie klienta na tą ofertę. Po drugie widzę braki w funkcjonalności związanej ze stałymi przelewami i sytuacją kiedy zabraknie na nie środków. Dzisiaj np. w komunikatach znalazłem informację, że jeden z moich stałych przelewów nie wyszedł z uwagi na niewystarczające środki. Wczoraj uzupełniałem środki na ekoncie przelewając z eMaxa a więc od wczoraj środki były. Po przeczytaniu takiego komunikatu skorzystałem z podanego w nim linku - "wykonaj ponownie" i szybko wykonałem zaległy przelew. Już miałem wyjść z systemu kiedy postanowiłem jeszcze obejrzeć historię rachunku. Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się że "zaległy" przelew o którym mowa wyszedł, ale aż 2 razy?! Podejrzewam że jeden raz z mojej inicjatywy a drugi z inicjatywy systemu który wykrył środki i wykonał. Na szczęście znam już na tyle system mBanku, że postanowiłem sprawdzić status tego przelewu i okazało się że pomimo tego iż w historii rachunku widnieje jako wykonany (nie jest to wprost napisane ale tak sugeruje pomniejszone saldo rachunku), to w innym miejscu ma status "oczekujący" i skorzystałem z możliwości anulowania. Proponuję mBankowi udoskonalenie wyżej opisanych procesów. Jeżeli system automatycznie wykonuje zaległy przelew to w komunikatach powinno to być jasno napisane aby nie prowadzić do tego rodzaju pomyłek. W historii rachunku pomogłyby także statusy (wykonany, oczekujący, itp). Może warto także wprowadzić usługę informowania SMS-em o przelewach które nie wyszły w terminie z uwagi na brak środków? Byłbym skłonny nawet za to płacić, ponieważ czasami taki brak przelewu może mieć bardzo złe skutki. Podsumowując: ogólnie wysoko oceniam jakość obsługi mBanku, a moje powyższe uwagi mają na celu podpowiedzenie bankowi w jaki sposób mógłby być jeszcze lepszy. Pozdrawiam cały zespół.