Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Onet.pl
Treść opinii: Otrzymałem dzisiaj z biura obsługi ONET telefon przypominający o zbliżającym się terminie wygaśnięcia kilku moich domen. Wielkie dzięki! To bardzo dobrze że portal nie bazuje wyłącznie na kanałach komunikacji e-mail. Najchętniej przyznałbym za to Onetowi +5 ale przeszedłem przez proces przedłużania domen on-line i nie jest on niestety przyjazny. Po pierwsze po zalogowaniu zostałem zasypany serią komunikatów o zbliżającym się terminie wygaśnięcia usługi. Przy zarządzaniu wieloma domenami w ramach jednego konta to duża uciążliwość przebijać się przez kilkanaście komunikatów różniących się tylko nazwą domeny. Jeden wspólny komunikat miałby naprawdę większy sens. Mógłby wyglądać tak: "W najbliższym czasie wygasają następujące usługi..." i tu wyszczególnienie z terminami. Druga sprawa to obsługa koszyka. każdą usługę trzeba dodawać oddzielnie do koszyka i powracać do zakupów, ale kliknięcie w link "powrót do zakupów" nie prowadzi do strony z usługami które kupuję lecz na ogólną stronę logowania, gdzie znów muszę szukać właściwej podstrony. Nie wiem czy to nie jest przypadkiem sztuczne podbijanie oglądalności, ale nie nastraja przyjaźnie. Trzecia sprawa to działanie systemu transakcyjnego. W ramach mojego koszyka powstały 2 listy usług, oddzielnie domeny i oddzielnie republika. Nie da się przekazać do finalizacji transakcji równocześnie obu list, a po sfinalizowaniu transakcji związanej z domenami wróciłem na swoje konto i koszyk był pusty. Gdzie się podział zakup republiki?