Opinia użytkownika: Monika75
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Udałam się do placówki banku w celu zmiany lokaty i wypłaty odsetek. Zastałam w środku 3 osoby obsługujące oraz kolejkę 3 osób przede mną. Myślałam, że zajmie mi to ok. 30 minut - niestety klienta, która była już obslugiwana w momencie mojego przyjścia opuściła staowisko w tym samym momencie co ja - czyli po 18.00 Myślę, że to za długo jak na ząłożenie konta internetowego i lokaty. Ale nie to było najgorsze. Jedna z pracownic wyszła nagle i zostały tylko 2 osoby do obsługi, z czego jedna cały czas zajęta tą "długą" klientką. Cudem po 20 minutach nadeszła moja kolej i pech, pracownik wstał i również zaczął szykować się do wyjścia. Tego już było za wiele - za mną kolejne 5 osób, a tu 1 pani obsługująca cały czas 1 osobę. Na moje pytanie, czy ktoś nas jednak raczy obsłużyć powiedział, że ma teraz zmianę czy coś. Reszta kolejki nie odpuściła i rozpoczęły się ataki, aż doczekaliśmy się kierownika sali. Na nasze zastrzeżenie dlaczego 2 pracowników z 3 ma w tym samym czasie przerwy czy zmiany, Pani radośnie stwierdziła, że też mają prawo do przerwy i że na pewno ktoś zaraz będzie obsługiwać. siedziała w banku ponad godzinę i 20 minut. Ale cóż mają wysokie oprocentowanie - cos za coś.