Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Od kilku lat mam konto w tym banku. Generalnie nigdy na bank nie narzekałam, jednak z biegiem lat stał on się mało atrakcyjny na tle konkurencji. Przede wszystkim jeśli chodzi o korzystanie z bankomatów. Przy posiadaniu konta „< 30”, mogę korzystać za darmo tylko z bankomatów BZWBK. Jest to bardzo uciążliwe. Wiem, że inne banki oferują chociażby darmowy Euronet. Ja niestety koło domu nie mam bankomatu swojego banku i miesięcznie płacę kilkadziesiąt złotych za korzystanie z bankomatów innego banku. Druga kwestia to obniżenie oprocentowania na koncie oszczędnościowym. Uważam, ze stałym klientom powinny być oferowane dodatkowe profity, a nie coraz to mniej korzystne zmiany. Głęboko zastanawiam się nad zmianą banku, bo niestety BZWBK posiada przestarzałe procedury, nie wychodzi naprzeciw potrzebom klienta, kiedy jest taka konkurencja na rynku, tylko jeszcze bardziej obniża swoją i tak niewysoka jakość oferowanych produktów.