Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W sobotę około południa udałam się z siostrą na zakupy do Pasażu Grunwaldzkiego. Zazwyczaj sklep Deichmann omijam szerokim łukiem, ale za namową siostry postanowiłam do niego wejść. W sklepie było mnóstwo klientów – około 50 na pewno. Kolejka do kasy też była spora. Zazwyczaj w sklepach nastawionych na masowego klienta, poziom obsługi nie jest wygórowany, tutaj natomiast obsługa bardzo mnie zaskoczyła. Gdy ściągałyśmy z siostrą kolejne pudełko z butami, podeszła da nas sprzedawczyni: młoda, niska, drobna szatynka i zapytała, czy podać jakiś rozmiar. Była bardzo miła, chętnie odpowiadała na pytania. Podchodziła do nas kilkakrotnie, równie profesjonalnie obsługiwała tez innych klientów a w międzyczasie układała towar. Gdy siostra wybrała buty, podeszła do kasy, czy może je odłożyć na godzinę. Pani kierownik obsłużyła ja bez kolejki i powiedziała z uśmiechem, że będą na nią czekać. Ogólnie obsługa w sklepie na naprawdę dobrym poziomie, mimo ogromu klientów. Niestety - jakość towarów jest słaba. Tylko na dwóch półkach było obuwie skórzane, z którego można było coś wybrać. Reszta to produkty niskiej jakości.