Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 5-04-2009 Biedronka Inowrocław Supermarket biedronka wypadł w dniu dzisiejszym fatalnie. Jest to jeden z najgorszych sklepów do którego kiedykolwiek poszedłem. Uzasadnienie: 1. Brak jakiejkolwiek obsługi na sklepie (brak personelu). 2. Nie miał kto udzielić pomocy , w poszukiwaniu towaru. 3. Towar poukładany nierzeczowo. 4. Pomieszane działy z towarami. 5. Mały wybór produktów. 6. Mało przestrzeni do poruszania się. 7. Mały wybór pieczywa , owoców , alkoholi. 8. Ceny niskie. 9.Czynna tylko jedna kasa , w związku z czym tworzyła się długa kolejka. 10. Kasowanie trwało dość długo, nie było to szybkie i przyjemne obsłużenie klienta. 11. Kasjerka miała problemy z kasą. 12. Ceny z półek z produktami , poodklejały się. 13. kasjerka miała zimny i nieprzyjemny wyraz twarzy. 14 Mówiła bardzo cicho , słabo ją było słychać , co dla osób starszych na pewno jest problemem. 15. W sklepie było dość czysto. Wyżej wymienione punkty skłoniły mnie do wystawienia takiej opinii. Kasjerka powinna być dla klientów przyjemna, sklep tak umeblowany , aby łatwo się w nim można było poruszać , a produkty poukładane działami. Ceny na półkach powinny być dobrze umocowane. W przypadku dużej ilości klientów winno być czynnych więcej niż tylko jedna kasa , a na sklepie znajdować się dodatkowy personel , który pomógłby w znalezieniu produktu. Myślę , że wyżej wymienione rady pomogą zmienić jakość zakupów i samopoczucie klienta. Czas obserwacji około 30 minut.