Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Pierwszym problemem okazało się zaparkowanie auta - na parkingu nie było miejsca, dopiero po kilku minutach znalazłam odpowiednie miejsce. Przy wejściu można było zauważyć ochroniarzy oraz zabrać plastikowy koszyk. Na sali sklepowej było sporo klientów, dało się zauważyć dekoracje świąteczne (niestety w niektórych miejscach umieszczono "wyspy", które utrudniały przechodzenie z wózkiem). Wiele produktów było w promocyjnych cenach (przy niektórych produktach były cenówki porównujące ceny Tesco z cenami w dyskoncie Biedronka). W trakcie zakupów, nie znalazłam kilku produktów (czekolada, herbata), a przy drożdżach miałam problemy z ich znalezieniem - poprosiłam o pomoc jedna z osób z personelu - bardzo uprzejma pracownica wskazała mi odpowiednie miejsce. Największym problemem okazała się obsługa na kasie - 3 razy miała miejsce awaria systemu - duża liczba klientów w połączeniu z przestojem spowodowało, że w kolejce kasowej stałam około 15 minut. Klienci niecierpliwili się, kasjerki również. Kiedy wreszcie nadeszła moja kolej, pracownica szybko i sprawnie przeprowadziła całą transakcję.