Opinia użytkownika: sylla
Dotycząca firmy: Cottonfield
Treść opinii: W oczekiwaniu na przyjaciela wstąpiłam do Cottonfield pooglądać ubrania. Nie byłam nastawiona na zakupy, a jedynie na oglądanie. Gdy przeglądałam ubrania na wieszakach, podeszła do mnie sprzedawczyni i spytała czy szukam czegoś konkretnego. Nie było to oklepane pytanie w stylu "czy mogę w czymś pomóc". Sprzedawczyni przejawiała autentyczną chęć pomocy. Odparłam, że szukam czegoś, co powie do mnie "kup mnie". Roześmiała się. Stwierdziła, że dobrze wyglądam w pomarańczach i brązach, a następnie zaprowadziła mnie do regału z rzeczami w tych kolorach. Trafiła w sedno, bo to są właśnie moje kolory. Dobrała kolor i rozmiar. Zaproponowała bluzkę do spodni, które miałam na sobie. Wzięłam do przymierzenia jedną sztukę ubioru. Sprzedawczyni spytała, czy chciałabym spróbować czegoś zielonego. Znowu trafiła z wyborem. Odradziła mi wybór jednej bluzki twierdząc, że nie będzie pasowała, a w zamian zaproponowała coś innego. Byłam bardzo mile zaskoczona obsługą. Sprzedawczyni poświęciła mi czas. Proponowała różne modele, ale nie "wciskała" ich na siłę. Uwzględniała moje uwagi i preferencje przy wyborze kolejnych rzeczy. Widać było, że lubi to co robi i zna się na tym. Nie mam żadnych negatywnych uwag co do jakości obsługi, asortymentu ani wystroju sklepu. Wszystkie sklepy powinny tak wyglądać. Oby więcej takich sprzedawców.