Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Mamie zaciął się dziś telefon komórkowy firmy nokia. Po telefonicznej rozmowie z biurem obsługi klienta udała się do wyżej wymienionego punktu obsługi. Było dwóch pracowników, kobieta (ciemne włosy, szczupła, młoda) i mężczyzna. Pani była miła, ale wydawała się być bardzo niekompetentna. Nie wiedziała o co chodzi, nie miała takiej awarii jeszcze (chodzi o literkę "E" w kwadracie u góry ekraniku, przez której pojawienie nie można było wykonywać ani odbierać połączeń).Pani zresetowała komórkę, co przyniosło sukces-komórka znów działa, ale pulpit się zmienił. Nie potrafiła przywrócić tapety, nie zapytała czy to było zdjęcie, a przecież można było chociaż poinformować że trzeba go szukać w folderze galeria. Pan też nie wykazał się jakąkolwiek pomocą, mama poczuła się jak zło konieczne.