Opinia użytkownika: Marcin_196
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Jakiś czas temu zmieniałem swoje dane kontaktowe oraz dowody tożsamości. Z racji tego faktu udałem się do salonu obsługi mojego operatora telefonii komórkowej. Salon jest widoczny i znajduje się na olsztyńskim starym mieście. Problemem jest jednak zaparkowanie samochodu w pobliżu salonu. Po wejściu do środka spostrzegłem, iż wszystkie stanowiska są zajęte. Wybierając konkretną usługę na tablicy wyboru uzyskałem swój numer, który natychmiast pojawił się na wyświetlaczu. Było to jednak sprzeczne z tym co widziałem przy stanowiskach - wszyscy doradcy byli zajęci. Po chwili podszedł do mnie jeden z pracowników pytając o mój numer identyfikujący. Gdy go zobaczył, zaprosił mnie na górę, gdzie jak się okazało, znajduje się jeszcze jedno stanowisko obsługi.Gdy wszedłem na piętro przywitał mnie wstając ze swego miejsca pracy pracownik ubrany w firmowy strój (koszula, krawat itp.). Przedstawiłem mu cel mojej wizyty, zapytałem jeszcze możliwość 'polecenia zapłaty'. Pracownik wyjaśnił mi wszystko dokładnie, aktualizując jednocześnie moje dane personalne w systemie. Po wykonaniu wszelkich niezbędnych czynności podziękował mi za przyjście, zaprosił ponownie do skorzystania z usług salonu. Pożegnał mnie na stojąco, czekając aż zejdę schodami na parter. Wizytę oceniam pozytywnie, szczególnie w pamięci utkwiło mi przywitanie i pożegnanie na stojąco.