Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Renault
Treść opinii: Poszukując części zamiennej zadzwoniłem do serwisu renault. Po zgłoszeniu się operatora wybrałem nr wewnętrzny działu części. Po dłuższej chwili w słuchawce usłyszałem głos recepcjonistki. Kazała zadzwonić mi za 10-15 minut, gdyz kolega z działu części jest w trakcie obsługi klienta. Po 10 minutach zadzwoniłem ponownie. Po raz kolejny zamiast pana z działu części usłyszałem panią recepcjonistkę, która ponownie poprosiła bym zadzwonił za 10-15 minut, gdyż kolega z działu części..... Gdy trzeci raz zadzwoniłem do renault i usłyszałem miły głos pani recepcjonistki włos zjeżył mi się na głowie.... Tak więc gdy poszukujecie jakiejś części zamiennej do renault nie dzwoncie do serwisu w Gorzowie. Dział ten nie jest przygotowany na obsługe telefoniczną klienta. Nie wystawiam oceny całkowicie negatywnej, bo w całym tym szaleństwie jedynym plusem jest to, że doradca serwisowy nie przerywał procesu obsługi klienta w salonie na rzecz klienta telefonicznego.