Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: W ostanim czasie jakość obsługi w nowogardzkiej placówce znacznie poprawiła się. Personel młody, energiczny, schludnie ubrany, w miarę sprawnie obsługujący klientów. Zmieniony wystrój wnętrz. Jednak do doskonałości jeszcze sporo im brakuje. Największą bolączką nowogardzkiej placówki jest to, że są tylko dwie kasy i niekończące się kolejki do nich. Drugą ważną kwestią jest podział na klientów lepszych i gorszych, mam na myśli to, że nawet niewielkie, jednoosobowe firmy właśnie w kasach obsługiwane są poza kolejnością, przez co pozostali klienci więcej czasu muszą stracić na "swoją kolej", gdyż co rusz podchodzi przedstawiciel "firmy". Może lepszym wyjściem byłoby wyodrębnienie osobnej "biznesowej" kasy? I ostatnia uwaga - bank powinien dostosować swoją dostępność dla osób poruszających się na wózkach oraz dla osób z wózkami dziecięcymi, główne wejście do budynku dla sprawnej osoby nie stanowi problemu, ale dla osoby starszej czy kobiety z wózkiem dziecięcym stanowi nie lada wyzwanie.