Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: W placówce banku panował porządek, w odpowiednio do tego przystosowanych pojemnikach znajdowały się ulotki na temat aktualnych akcji promocyjnych,zatem każdy zainteresowany, czekając w kolejce mógł spokojnie zająć się ich lekturą. Z kilku stanowisk obsługi klienta dostępnych było 2, do których ustawiło się spora grupka klientów, w związku z czym, czekając na swoją kolej, spędziłam kilkadziesiąt minut, stojąc w tzw. "wężyku". Myślę, że dobrym rozwiązaniem byłoby zapewnienie większej ilości doradców w godzinach popołudniowych, kiedy to klienci wychodzą z pracy i mają praktycznie jedyną możliwość właśnie w tym czasie załatwić sprawy związane z bankowością. Co do uprzejmości i fachowości obsługi nie mam żadnych zastrzeżeń. Z powodu dużej ilości interesantów w danym czasie, w banku było bardzo tłoczno, gdyż jest to dość małe pomieszczenie...