Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Po raz kolejny zepsuty moduł wypłaty gotówki w kasie (3 raz w ciągu miesiąca marca). Karteczka na kasie: "w dniu dzisiejszym wypłaty realizowane od 11:00". Godzina 11:10 w dalszym ciągu kasa nie działa, okazuje się, że właśnie realizowane jest zasilenie kasy. Pytanie do Pani kiedy kasa zacznie funkcjonować. Odpowiedź: za 10 minut. Godzina 11:35 - kasa dalej nie działa (Pani wyszła). Godzina 11:45 - kasa nareszcie zaczyna działać. Pytam Panią: jak to możliwe, że w banku czas inaczej płynie tzn. 10 minut trwa około 35 minut. Odpowiedź Pani: proszę mnie nie pouczać, bo robię tak jak mi się podoba. Oczywiście odwiedziłem dyrektora oddziału, ale Pan Z.G. ma podobne kompetencje i podobnie działa (co pokazały późniejsze spotkania). Całkowita arogancja i brak poszanowania klienta. Pracownicy pracują w tym oddziale tak jakby nie zależało im na klientach. Kpina, zwłaszcza w obecnych czasach i okresie kryzysu !