Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Do banku na ulicy Piłsudskiego 13 w Lublinie przyszedłem w celu przypomnienia sobie obsługi karty kredytowej. Placówka byął bardzo dobrze oznakowana i zdecydowanie wyróżniała się z otoczenia. Nad nią wisiał duży schludny banner reklamujący placówkę. Przed wejściem nie było żadnych śmieci, znajdował się tez wpłatomat. W momencie wejścia do banku od razu podszedł do mnei praconik. Był ubrany w strój firmowy, schludnie i czysto. Od razu powiediałem z czym mam problem. Obsługa poprosiłą mnie o zalogowanie się na moje konto internetowe co zrobiłem, pracownik pokazał mi na moim koncie internetowym w jaki sposób obsługiwać kartę, gdzie znajdują sie wyciągi a także wytłumaczył system rozliczenia (okres spłaty, okres rozliczeniowy). Następnie po moim wylogowaniu się z konta poprosiłem pracownika o ponowne wyjaśnienie tego problemu, pracownik wziął specjalną ulotkę z ofertą kart kredytowych i jeszcze raz w sposób jasny i zrozumiały wyjaśnił mi to o co prosiłem. Zostałem poinformowany równiez że przypomneinia wpłacie będą wysyłąne pocztą elektroniczną. Następenie poprosiłem pracownika o rozmienienie pieniędzy co nie było możliwe z uwagi że punkt miał charakter informacyjny a nie finansowy. Po tym pytaniu pożegnałem się z pracownikiem a on ze mną. Ta wizyta w placówce banku utwierdziła mnie w przekonaniu że jest to bank najbardziej dla mnie odpowiedni. Niezawodny, z wieloma kanałami informacyjnymi- internet, mlinia, pracownicy placówki.