Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Dwa miesiące temu dobiegła końca umowa, którą zawarłem na 16 okresów rozliczeniowych - pakiet 3w1, czyli TV (ok. 60 kanałów), Internet (2Mb), telefon (za darmo na stacjonarne 24h) w cenie 169zł. Przyznam, że w 2007 była to najlepsza oferta na rynku. Po 16 miesiącach rachunki wzrosły grubo ponad 200zł (jeśli klient nie pofatyguje się o nową ofertę zostaje zaskoczony sporym wydatkiem). Dzwoniąc na infolinię miałem nadzieję, że po 1,5 roku (kiedy pojawiła się większa konkurencyjność np. w ofertach internetowych) UPC zaoferuje coś lepszego - w zbliżonej cenie. Niestety, ku memu zaskoczeniu otrzymałem propozycję identycznego pakietu w cenie wyższej o symboliczne 5zł (i to już po 20% rabacie!). Na moje pytanie, dlaczego identyczna oferta jest droższa niż poprzednio usłyszałem wprost: tamta była 'agresywną' kampanią promocyjną, która dobiegła końca. Teraz jest drożej. I kropka. Pogodziwszy się z tym faktem, zapytałem jeszcze o godziny otwarcia biura UPC w Lublinie (usłyszałem od 10-16 pon,wt,czw,pt i 10-18 w śr) i udałem się tam, aby przedłużyć umowę. Już na wejściu kolorowa naklejka informuje, że biuro jest czynne jednak od 10 do 17(!), w środę godzinę dłużej. Dalej było już tylko gorzej. Zaraz po wejściu moim oczom ukazała się piękna kolejka około 9 sympatycznych osób. Po lewej jedno stanowisko do zawierania nowych umów (tylko nowi klienci), a po prawej stanowisk sztuk 3. Pierwsze: zwrot sprzętu (jeśli ktoś go miał, był obsługiwany w pierwszej kolejności), drugie i trzecie: wyjaśnienia i informacje (do których staliśmy wszyscy). Od chwili wejścia do momentu załatwienia mojej sprawy (która przyznaję - została przeprowadzona szybko, profesjonalnie i bez problemu) minęła dokładnie 1 godzina 10 minut. Gdy wychodziłem, kolejka liczyła conajmniej 20 osób (godzina 13...). Dla rozluźnienia zagęszczonej atmosfery w tle wyświetlany był kanał TVPolonia z archiwalnymi odcinkami serialu KLAN. Istna godzina męki...