Opinia użytkownika: CoolErka
Dotycząca firmy: Żubr
Treść opinii: Udałam się na osiedlowy ryneczek do sklepu mięsnego Żubr. Jest to bardzo dobrze zaopatrzony sklep w wyroby mięsne i wędliny. Zawsze bardzo czysty i estetyczny. Plusem jest również możliwość płacenia kartą, choć jest tu narzucony limit nie mniej niż 20zł. Sklep oceniam dobrze, zachęcająco do robienia w nim zakupów. Chciałabym jednak zwrócić uwagę na obsługę. Zrobiłam zakupy na kwotę ponad 50zł. Pani przy płatności zapytała czy posiadam ich kartę rabatową. Powiedziałam, że niestety takiej nie mam i czekałam co w tym wypadku zrobi ekspedientka. Ku mojemu rozczarowaniu nie zrobiła nic poza wzięciem ode mnie karty płatniczej. W końcu sama zapytałam co trzeba zrobić żeby stać się posiadaczem takiej karty rabatowej. Uzyskałam zdawkową odpowiedź, że "były one kiedyś tam rozdawane". Moim zdaniem jest to bardzo mało profesjonalne podejście do klienta. Nie zadowoliła mnie ta odpowiedź i powiem szczerze, że to wydarzenie wpłynęło nieco niekorzystnie na moje wyobrażenie o ocenianym sklepie, w którym bardzo lubiłam robić zakupy głównie ze względu na bogaty asortyment oraz zawsze świeże wyroby.