Opinia użytkownika: Natalia_63
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Chcąc przedłużyć lokatę w banku wybrałam się do jego placówki. Na wejściu moją uwagę przykuła 5 osobowa kolejka do kasy i jedna osoba do obsługi. Znając z doświadczenia, że takie dokumenty nie są realizowane przy kasie ustawiłam się do drugiej kolejki obserwując sytuacje jakie działy się wokół. Po około 10 minutach podeszłam do pana, którego poprosiłam o sprawdzenie terminu ważności lokaty oraz poprosiłam o jej przedłużenie. Niestety okazało się, że takie czynności realizowane są jedynie w kasie i pan nijak nie umiał mi wytłumaczyć dlaczego nie może wejść na moje konto i sprawdzić do kiedy jest lokata. Ustawiłam się znów do kolejki, która niestety nie ruszała się zbyt szybko. Po paru minutach weszła do banku Pani która poprosiła o zajęcie się nią, gdyż była umówiona z przedstawicielem na konkretną godzinę. Niestety nikt nie miał na to czasu - pracowników banku było trzech plus pani, która się uczyła. Niestety nikt nie zareagował na prośbę o zajęcie się klientką. Nawet nie poproszono by poczekała chwilkę. Pani zrobiła awanturę i pan zamiast uspokoić podsycał tylko atmosferę. Ja dalej czekałam dostałam się do kasy po około 40 minutach, gdzie pani nie mogła przedłużyć lokaty gdyż obecna jeszcze się nie skończyła. Zaoszczędziłabym czas i nerwy gdyby pan mógł sprawdzić mi w ciągu 2 minut, że transakcja, którą chcę wykonać nie będzie możliwa jeszcze przez parę dni. Jestem niezadowolona z jakości obsługi oraz czasu jaki mi to zajęło.