Opinia użytkownika: Trisardi
Dotycząca firmy: Rainbow
Treść opinii: Przygoda jaka mnie spotkała z biurem podróży Rainbow Tours myślę, że jest warta opisania. Na przełomie lutego i marca wybrałem się na wczasy do Kenii. Już pierwszego dnia zaczęły się schody, samolot był opóźniony o ponad 24 godziny, także zamiast wylecieć w niedzielę rano wyleciałem w poniedziałek rano. Na miejscu zostaliśmy zakwaterowani w hotelu, warunki w hotelu były faktycznie takie jak zapewniali organizatorzy. Dzień później nastąpiło rozczarowanie-pracownicy biura podali nieprawdziwe informacje na temat wycieczek fakultatywnych, co innego przedstawiała oferta z katalogu i zapewnień pracowników w Polsce. Na miejscu okazało się, że do wyboru są tylko dwie wycieczki z pośród sześciu, nikt nie potrafił wyjaśnić takiego poważnego błędu. Kolejna sprawa, jako że samolot był opóźniony o całą dobę pracownik Rainbow Tours jeszcze w Polsce bo na Okęciu zapewnił mnie, że po powrocie będę mógł odzyskać jedną dziewiątą wartości wycieczki (wycieczka miała trwać 9 dni). Po powrocie do Polski złożyłem reklamację i po około miesiącu dostałem informację, że mogę odzyskać tylko jedną siódmą obsługi naziemnej czyli 195 zł a dla porównania jedna dziewiąta całej wycieczki to około 490 zł. Wyszło na to, że za samolot zapłaciłem 100% ponieważ lot się odbył. Od niezależnych agentów tuystycznych dowiedziałem się, że Rainbow Tours wkroczył niedawno w obsługę kierunków egzotycznych i nie dają sobie jeszcze rady z tak poważnymi imprezami turystycznymi.