Opinia użytkownika: Małgorzata_162
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Dnia 24 marca 2009 roku udaliśmy się do oddziału Getin Banku w ceu załozenia pakietu e-getin, niestety w banku było bardzo dużo ludzi. Nie wiemczy było to związane z opieszałością obsługi, czy poprostu tylu ludzi akurat przyszło do banku. w związku z tym, że nie mieliśmy zbyt dużo czasu musieliśmy przełożyć na dzień następny. 25 marca już było zdecydowanie lepiej: w krótkim czasie dostaliśmy się do pana, któy obsługiwał klientów. Czas zakładania pakietu wyniósł ok. 40 minut, ale za to otrzymaliśmy od razu wszystkie potrzebne dokumenty (poza kartą debetową) oraz pełny dostęp do konta. Obsugujący był na tyle miły, ze nie przeszkadzała mu nawet nasza 2-letnia córka, która koniecznie chciała po wszystkim rysować. Dostała jej sie nawet jakaś kartka, na którą mogłaprzelać swoje artystyczne wizje. Ogólnie pozostało nam bardzo dobre wrażenie. Oferta jest zgodna z tym co polecali w ulotkach. Jedynym mankamentem był czas obsugi, ale sądzę, że jest adekwatny do czynności, któe trzeba było wykonać.