Opinia użytkownika: Katarzyna_232
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Do drogerii Rossmann wybrałam się wczesnym popołudniem, po kilka drobiazgów, chciałam też zrealizować bon na pakiet próbek. Sklep jest wzorowo urządzony, bardzo dobrze zaopatrzony, alejki są szerokie a towary dogodnie ułożone. Niestety, gorzej było z personelem- z czymś podobnym nie spotkałam się wcześniej w sklepach tej sieci. Kasjerka obsługując mnie jednocześnie rozmawiała z koleżanką, dlatego o realizację bonu musiałam pytać dwa razy. Mimo że nie było kolejki, poleciła abym sama poszła na zaplecze i tam zgłosiła się po pakiet. Odmówiła też przechowania zakupionych przeze mnie towarów, tak więc musiałam albo wnieść je na salę i tam tłumaczyć się ochroniarzowi... albo upchać wszystko w torebce. Pracownica do której się zgłosiłam również nie była zbyt uprzejma czy zainteresowana. Wysłała natomiast koleżankę z którą rozmawiała, panie przez chwilę się przegadywały która ma pójść. Jedna stwierdziła że ma przerwę a druga że "się jej nie chce". Uważam że tego typu sytuacje nie powinny mieć miejsca w obecności klienta. Po otrzymaniu pakietu podziękowałam i wyszłam. Gdybym wiedziała, że taki drobiazg sprawi trudność personelowi wybrałabym inną drogerię tej sieci. Podkreślam, że nigdy wcześniej w sklepach Rossmann nie miałam do czynienia z podobnym zachowaniem personelu.