Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Logując się do firmowego konta przez internet, niechcący zablokowałam bankowość internetową. Musiałam podejść do banku po nowe kody. Przy okazji miałam odebrać kod pin do firmowej karty bankomatowej. Po wejściu do banku udałam się do działu obsługi klienta biznesowego. Stanowisko było zajęte wiec musiałam poczekać kilka minut. W tym czasie w kasie dokonałam wpłaty na swoje prywatne konto. Nie było żadnej kolejki, załatwiłam to ekspresowo. W międzyczasie stanowisko obsługi się zwolniło i mogłam podejść. Wyjaśniłam obsługującemu mnie mężczyźnie na czym polega mój problem. Obsługujący mnie mężczyzna zapytał o to czy posiadam upoważnienie prezesa spółki. Powiedziałam ze jeszcze tego nie załatwiliśmy ale mam przy sobie firmowa pieczątkę. Poinformowałam go ze mój nr i tak jest wprowadzony jako jedyny nr na który można dokonywać potwierdzeń przelewów. Mężczyzna zaproponował mi że przedzwoni do mojego szefa i zapyta o zgodę na wydanie karty kodów. Zgodę otrzymał wiec od razu dostałam kopertę z kodami. Przy okazji sam zaproponował ze pomoże mi załatwić upoważnienie. Wypełnił za mnie formularz i tylko zaznaczył miejsce gdzie prezes ma się podpisać. Przy okazji zapytałam o konto biznesowe ponieważ zakładam firmę. Wszystko zostało mi dokładnie i jasno wyjaśnione. Dostałam kartę kodów, formularz upoważnienia oraz kody pin wraz z potwierdzeniem. Podpisane upoważnienie wraz z potwierdzeniem odbioru kodu pin miałam donieść w najbliższym czasie co też zrobiłam. Mężczyzna był bardzo pomocny i otwarty na klienta. Widać było że taki ma sposób bycia i że nie jest to wymuszone. Uważam ze za poziom obsługi tej placówce należny się maksymalna ilość punktów. Wnętrze było czyste i dość schludne. Jedyne co zauważyłam to brudne wywietrzniki powietrza na sufecie, były prawie czarne. Reszta była bez zarzutu.