Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: moja obserwacja dotyczy mojego macierzystego banku, w którym mam konto od ponad 15 lat. Większość spraw załatwiam drogą elektroniczną lub telefonicznie, ale teraz byłam zmuszona do osobistego stawienia się w banku z powodu zablokowania usługi Pekao24. Była to moja wina, a właściwie aparatu telefonicznego, poprzez którego niewłasciwie trzykrotnie wprowadziłam błedny kod PIN. W banku nie było wielu klientów, przy stoisku z obsługą klienta stał jeden klient, zostałam poproszona do podejścia do lady. Przedstawiłam swój problem, zostałam skierowana do pokoju (nie pamiętam numeru), Pani z obsługi nie powiedziała mi jednak dokładnie gdzie pokój się znajduje. Domysliłam sie jednak , ponieważ mniej więcej znam rozkład banku. Po wejściu na górę do pomieszczeń biurowych okazało się, że pod wskazanym numerem pokoju nikogo nie ma. Zapukałam więc do kolejnego pokoju, w którym to przemiły Pan skierował mnie do głównego sekretariatu. Tam zostałam poproszona do wejścia do pokoju gdzie obsługiwała bardzo miła młoda pracownica banku. Zostałam w błyskawicznym tempie obsłużona, wygodnie siedząc w eleganckim pomieszczeniu, nie czekając zbyt długo. Sprawa została wyjaśniona a ja zadowolona opuściłam bank. Nie daję jednak oceny 5, ponieważ nie najlepsze wrażenie wywarły na mnie pracownice banku przy pierwszym kontakciee:brakowało mi usmiechu oraz dokładnego wyjasnienia gdzie znajduje się pokój w którym zostanę obsłużona.