Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: Mając na uwadze zakup roweru dla dziecka, udałem się na zakupy do marketu Real aby sfinalizować zakup. Wyboru zbyt dużo nie było ale jeden akurat pasował. Aby sprawdzić czy da się podnieść siodełko i kierownicę, poprosiłem najbliższego pracownika aby odpowiedział czy taka możliwość w wybranym rowerze istnieje. Pracownica poinformowała, ża zaraz poprosi odpowiedniego pracownika z tego działu. Po ok 2 minutach zjawił się pracownik z narzędziami i sprawdziliśmy czy można podnieść siodełko i kierownicę. Okazała się, że taka możliwość istnieje. Po wybraniu roweru udałem się do kas. Tam okazało się, że czynne są tylko 3 kasy, do których są duże kolejki. Dopiero około godziny 10 zjawiły się kolejne pracownice kas co umożliwiło zmniejszenie kolejek do kas. Spora ilość klientów opuszczała market bez zakupów jak zauważyło, jakie są kolejki. Takie podejście do klientów nie zapewni marketowi dużej popularności.