Opinia użytkownika: Żuk
Dotycząca firmy: Circle K
Treść opinii: Zatrzymaliśmy się na stacji benzynowej, żeby kupić kawę i jakieś przegryzki. Na zewnątrz stacja utrzymana w czystości. W środku wygląd prezentował się znacznie gorzej. Na półkach z przekąskami (chipsy, paluszki) oraz na regałach z ciastkami panował bałagan. Towar było porozrzucany, plakietki z cenami nie dotyczyły produktów znajdujących się nad nimi. Po wybraniu towaru udaliśmy się do kasy. Obsługująca pani była miła i uśmiechnięta. Miała jednak problem z obsługą karty płatniczej. Na nasze pytanie o ilość punktów na karcie Premium Club pani najpierw powiedziała, że nie mamy zarejestrowanej karty, więc nie mamy punktów. Kiedy mąż bardzo się zdziwił pani zaczęła szukać i okazało się, że kartę mamy ważną i uzbierało się już na niej sporo punktów. Na koniec udaliśmy się do automatu do przyrządzania kaw. Panował tam również bałagan. W miejscu, gdzie stawia się kubki wylana była kawa, a na blacie widac było plamy po mleku. Robiło to bardzo nieestetyczne wrażenie. Swoimi wyglądem odwiedzona przez nas stacja może odstraszać klientów. Obsługa miła, ale niezbyt kompetentna.