Opinia użytkownika: Magdalena_91
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Nowy sklep w moim mieście został starannie urządzony, zgodnie z charakterem nowej marki sklepów obuwniczych (na miejscu CCC). Gdy weszłam do salonu w środku było kilka klientek oraz 3 osoby . Każda z ekspedientek była ubrana w strój firmowy i zajęta była swoimi obowiązkami (jedna kasowała obuwie, druga pomagała w odnalezieniu odpowiedniego kartonika, trzecia wycierała lustro). Ekspozycja obuwia była bardzo dobrze przygotowana, także nie zajęło mi zbyt wiele czasu odnalezienie odpowiednich butów. Niestety, w trakcie mierzenia jednej z par, mogłam usłyszeć rozmowę dwóch ekspedientek, narzekających na ciężki dzień oraz komentujących zachowania niezdecydowanych klientów. Po chwili byłam też świadkiem rozmowy jednej z nich przez telefon (w jej trakcie padały niegrzeczne określenia, a rozmowa prowadzona była na sali sprzedaży). Z wybranym produktem udałam się do kasy - poprosiłam o odłożenie obuwia na godzinę; okazało się, że jest taka możliwość, co jest dużym plusem. Po niespełna 4 kwadransach wróciłam po buty. Płaciłam gotówką i tu okazało się, że jest problem z wydaniem reszty (kasjerce zabrakło drobnych).