Opinia użytkownika: CoolErka
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W sklepie pojawiłam się popołudniu. Zauważyłam, że produkty wyeksponowane są w bardzo nieładny sposób, pomieszane, bardzo łatwo pomylić produkty znajdujące się obecnie w promocji z tymi , na które nie ma żadnej bonifikaty. Chciałam kupić komplet pościeli. Wybrałam wzór i rozmiar, udałam się do kasy. Pani skasowała mnie i powiedziała głośno kwotę do zapłaty. Zaprotestowałam, gdyż byłam przekonana, że wybrana przeze mnie pościel jest w promocji. Pani powiedziała, że się pomyliłam, że na pewno nie leżała ta pościel tam gdzie ja mówię i żebym sobie poszła poszukać innej, będącej w promocji. Zwróciła mi też w niegrzeczny sposób uwagę, że zanim podejdzie się do kasy należało by sprawdzać sobie ceny na czytnikach umieszczonych na terenie sklepu, w przeciwnym razie kasjerzy mają niepotrzebnie więcej pracy, anulując niepotrzebne transakcje. Efekt mojej wizyty był taki, że wyszłam ze sklepu nie kupiwszy niczego. Lubię ten sklep, jest w nim bardzo ciekawa oferta produktowa, jednak obsługa owego dnia pozostawiał wiele do życzenia, co w efekcie było powodem nie dokonania żadnego zakupu.