Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Zakup w tym sklepie przeszła bezproblemowo. Nic nadzwyczajnego w dzisiejszych czasach. Inna sprawa to REKLAMACJA : To jakaś pomyłka ! ! ! A oto lista : 1. Wysyłając zgłoszenie ze strony sklepu nie mamy żadnej pewności, że zgłoszenie zostało wysłane/przyjęte – bo taka informacja się nie pojawia. (wiem, bo od końca lutego próbowałem ją zgłosić zgłosić). Zgłoszenie zostało przyjęte dopiero gdy próbowałem oddać urządzenie w miejscu „Osobistych odbiorów” 2. To, że zgłoszenie zostało przyjęte to nie znaczy, że już od tej pory poszło wszystko zgodnie z założeniami. Jedynie co uzyskałem to Nr RMA i kuriera, który odebrał ode mnie urządzenie. 3. Po tym zdarzeniu minęło już 2 tygodnie i nie mogę się skontaktować z osobą odpowiedzialną za reklamację (2009.03.27 - M.L. : Specjalista ds. Reklamacji). 4. Więcej nigdzie na stronie nie można sprawdzić na jakim etapie jest moja reklamacja. W innych serwisach wpisuje się Nr RMA i wiadomo co się dzieje z przedmiotem zakupu. Reasumując ZAKUPY TO NIE WSZYSTKO - OBSŁUGA POZAKUPOWA TO JAKAŚ POMYŁKA (-5)