Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Circle K

Treść opinii: Zawitałem na tej stacji podczas zakupów w Kaliszu aby zatankować samochód. Do wyglądu i czystości na stacji nie można napisać nic złego powiedzieć. Na pólkach był porządek, a podłoga była czysta pomimo tego, że na zewnątrz padał deszcz. Moja obserwacja dotyczy sposobu i jakości obsługi klienta. Po wejściu do budynku stacji chciałem skierować się do kasy żeby zapłacić, a ponieważ nie widziałem nigdzie pracownika to podszedłem do pierwszej kasy od drzwi z nadzieją, że ktoś przyjdzie.Jak się okazało pracownik stał za ladą w miejscu gdzie go nie widać. Powiedziałem dzień dobry i że chciałbym zapłacić za paliwo z 5 stanowiska. Niestety nie usłyszałem powitania ze strony pracownika. przy obsłudze pracownik nie spytał także czy mam kartę na punkty, a zbieram na sprzęt agd do mieszkania. Sam podałem kartę aby nie stracić punktów. Niestety wychodząc również nie usłyszałem odpowiedź na swoje do widzenia. Podsumowując: lubię tankować na stacji Statoil ze względu na miłą, sympatyczną i pomocną obsługę, jednakże na tej stacji spotkała mnie niespodzianka, zero kontaktu z klientem, przydałoby się przywitanie czy pożegnanie klienta słowem dzień dobry czy do widzenia, Wchodziłem z miną uśmiechniętą na stację a wyszedłem lekko zniesmaczony. Mam nadzieję, że to była pojedyncza wpadka sprzedawcy.