Opinia użytkownika: kleberg
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Mój kontakt z mBankiem polegał na wysłaniu formularza internetowego z zapytaniem dotyczącym posiadanej przeze mnie karty kredytowej. Chciałem dowiedzieć się w jaki sposób mogę otrzymać kolejną kartę, ponieważ ta którą posiadam niedługo traci ważność. Formularz zapytania wypełniałem będąc zalogowanym na stronie www.mbank.com.pl. Wypełnienie formularza było nieznacznie utrudnione, ponieważ format w jakim się on wyświetlił nie był odpowiedni. Był zbyt mały i nie było możliwości jego powiększenia. Mimo tego udało mi się go wypełnić i wysłać. Na drugi dzień otrzymałem odpowiedź, która była rzeczowa, konkretna i fachowa. Jej treść zawierała zwroty okazujące mi szacunek (miłe powitanie, pożegnanie, zwroty grzecznościowe itp. ) . Niestety mankamentem tego listu było brak polskich liter w treści wiadomości. Przykładem niech będzie następujący fragment zdania :"Kartďż˝ powinien Pan otrzymaďż...˝. Mogę się domyśleć, że chodzi o sformułowanie:"Kartę powinien Pan otrzymać..."). Utrudniało to trochę odczytanie całej wiadomości i w rezultacie musiałem się zatrzymywać przy niektórych wyrazach, aby je prawidłowo odczytać. Dlatego jestem w stanie przyznać tylko (+1) punkt jako ocenę opisanego przeze mnie kontaktu z mBankiem.