Opinia użytkownika: Beata_87
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Szukaliśmy w powyższym sklepie kołderki. Przyznam, wybór ogromny, ale pomocy żadnej. Poradziliśmy sobie sami, bo nie mogliśmy namierzyć sprzedawcy, który jak się potem okazało, był bardzo zajęty rozmową ze swoim kolegą na temat samochodów. Faktycznie, temat jak najbardziej związany z branżą sklepu- bez komentarza. Szukaliśmy jeszcze dywaników łazienkowych, oczywiście znowu skazani byliśmy na siebie, choć pan widział, że mamy z tym problem, kontynuował ciekawy temat rozmowy. Przy kasie naburmuszona ekspedientka, wyraz twarzy, jakby była w pracy za karę. Na moje pytanie o promocje na pościel dziecięcą nawet nie odpowiedziała, żałosne zachowanie, brak jakiejkolwiek inicjatywy i chęci do pracy.